Friday, May 6, 2011

download movies using torrents

ok..it seems like aku agak ketinggalan.............ok...memang ketinggalan zaman..baru tahu guna torrent....tapi aku bukan most of the person yang gile download....sebab aku tak guna bittorent bagai...aku guna software named transmission...aku rase software ni open source and boleh di download secara percuma....just im not quite sure either software ni boleh pakai kat platform windows ke tak....cause im currently pakai ubuntu under linux....so it won`t be a problem for most of the open source software nak berkhidmat....so for those yang pakai windows(for sure ramai) try-try la pakai software ni...just download torrent then open torrent tu....direct dia akan pegi kat transmission...aku sendiri pown dah download banyak movies such as source code...glee(errr.....ni bukan movie).....battle of los angeles....and...........currently tengah download movie i am number four......again....memang ketinggalan.....





software transmission korang boleh download di SINI

No comments: