Wednesday, June 22, 2011

Ekstra Celebrity - Brad Pitt Yang 'Kreatif' dan 'Inovatif'

LOL!!...the first word yang keluar dari mulut aku bila aku jumpa artikel ni. Meh aku cerite apa yang 'LOL!' nye sangat. Brad Pitt sekarang tengah busy shooting satu cerita baru 'World War Z' dekat malta. And of course lah dia pegi sana berteman which is dengan isteri tersayang Angelina Jolie.

Dalam busy-busy shooting tuh sempat lah jugak dia bawa isteri dia pegi dinner dekat satu De Mondion Restaurant di Xara Palace Hotel, Malta. For sure lah si angelina ni happy an. Tak kan sedih pulak. Tapi bagi aku, akak makcik si Angelina jolie ni memang kena bersedih. Why??....sebab 8 tahun dulu Brad Pitt ni dah pernah bawa wife dia*masa tuh la* si Jennifer Aniston ni pegi restaurant tu. Ok. Maybe bagi korang tak ade apa-apa sangat lah kan. Biar aku abis cerita dulu. Bukan tu je. Diorang ni pulak duduk dekat kerusi, meja and view yang sama macam masa Bradd Pitt ni dengan Jennifer Aniston. Sekarang korang dah rasa macam harem betol si Brad Pitt an. Lagi satu, restaurant ni jugak still simpan lagi note dalam guest book 8 tahun dulu tu yang berbunyi 'Thanks for the great escape. Much love, Brad Pitt and Jennifer Aniston.'next, dah la tuh..korang ni...cerita sikit-sikit sudah la..... =P









No comments: