Monday, June 6, 2011

Prepare pembari cepat!!

Siapa tak kenal dengan Emma watson...dia ni yang start famous bila cerita harry potter keluar yang first tu...ape ke nama ea....haaa....harry potter and the sorcerer's stone...time tu dia kecik lagi...and honestly bagi aku agak comel lah dia time tu...tapi sekarang dah tak comel dah....aku tengook since dia dah besar ni tahap kecomelan and ke-cun-an dia dah merudum jatuh...bagi aku lah...maybe bagi orang lain dia cun yang amat...

next selena gomez...aku actually bukan lah kenal sangat artis-artis luar ni especially perempuan...tapi boleh lah bagi sesetengah yang selalu timbul kat movie yang best-best...and lagi sorang artis luar yang aku nak story ni selena gomez....yang aku tau pasal minah ni dia penah date dengan justin bibir bieber...tu je la...haha...

dah..dah...tu actually intro je...yang sebonar-bonar nye aku nak cerita betapa mat salleh ni suke sangat tayang body kat orang ramai...setelah di usha-usha kat dalam internet yang super besar yang amat ni...aku jumpa lah satu news/article pasal dua orang minah ni...

masa kat MTV movie awards malam ni....dua orang minah ni dok sebok show off dress up sapo paling pendek...tak ke shitttt tu...baek ko pegi event tu pakai bikini je...dah sah-sah menang pakaian paling tak senonoh...hahaha....

































so dengan berbekal kan pembaris yang aku suruh bawak tuh...korang ukur lah sendiri ea...
p/s: tapi bagi aku selena gomez nye dress lagi pendek....Boooo!!!! emma....XD

No comments: