Thursday, July 28, 2011

Ekstra LOL - Malaysia vs. Singapore 2014 World Cup Qualifying

Semalam mesti ramai yang duduk mengadap tv sebab nak tengok bola an. Same goes to me yang dengan penuh harapan dan cita-cita nak tengok Malaysia kasi hentam sama itu singa since singapura dah skor masa game dekat Jalan Besar, Singapura 23 julai hari tu. Tapi nasib still tak menyebelahi skuad harimau malaya kali ni sebab just draw dengan singapura 1-1 and aggregate malaysia 4-6 singapura.

Secara keseluruhan game malam semalam memang agak menghampakan la jugak. Bukan squad malaysia, tapi squad singapura yang main macam hampeh. Based apa yang aku tengok secara live and komen-komen member-member lain memang singapura banyak buat lakonan. Jatuh la. Padahal tak kena apa-apa pun. Goolkeaper tiba-tiba cakap sakit kat kepala lah. Sampai Safee Sali pun bengang.

So komen aku pasal game semalam singapura memang banyak berlakon sebab aku tengok dari awal sampai habis and aku pun NAIK BENGANG..

Sekarang mai aku nak habaq satu story yang tak boleh blah happened dekat laman sumber ilmu dalam internet ni ha. Korang tengok lah sendiri. Sapo punya kerja pun aku tak tahu la. Tapi bagi aku benda tu betul kot. #LOL





















sumber : http://ms.wikipedia.org/wiki/Singapura

No comments: