Friday, June 24, 2011

Ekstra Misterika - Crop circle di Indonesia

Crop circle macam yang kita biasa dengar banyak terjadi dekat negara-negara europe yang ada ladang-ladang gandum , barli or whatever it is yang bersaiz besar an. Tapi this news yang terbaru pasal crop circle dijumpai dekat Indonesia. First time aku jumpa berita ni aku macam 'What??...seriously??...ada ke alien nak melawat indon??'. yeah...thats my first impression bila aku jumpa berita ni. Most of us banyak dengar yang crop circle ni di buat oleh alien. But ada some of them cakap benda alah ni di buat oleh manusia. So realiti nya susah nak cakap sebab tak ada bukti yang sahih tentang siapa yang buat. Tapi aku boleh lah terime lagi kalau dekat negara-negara europe ke. Tapi ni dekat negara jiran sendiri. Could you imagine if i say that alien pernah mendarat dekat indonesia.

























let me add some more untuk jadikan betapa dayus nya indonesia ni. Crop circle ni dijumpai dekat Kampung Jogotirto, Slemen, Yogyakarta. Crop circle ni yang sebesar 70 ela ni jadi famous gila dekat indonesia sampai boleh mengalahkan ke-famous-an Maria Ozawa.  hingga kan ramai gila orang nak datang tengok. penduduk kampung ni boleh tahan pandai lah jugak. Kenapa aku cakap macam tu ialah sebab orang kampung kat sini kena kan charge bila nak masuk area yang ada crop circle ni. Woi!!...ko ingat ni theme park apa main bayar-bayar??!!...



No comments: