Thursday, June 23, 2011

Ekstra Special-Jackass - Ryan Dunn...R.I.P

i know it's like a little bit late untuk aku cerita pasal news ni. For die hard fan filem Jackass macam aku ni memang agak terkejut bila dengar news macam ni. For some of you yang still terpingga-pingga lagi, Ryan Matthew Dunn slah seorang krew dalam cerita Jackass terlibat dalam kemalangan dekat Pennsylvania yang meragut nyawa dia dan seorang lagi kawan dia Zachary Hartwell yang tumpang sekali dalam kereta tu.

Before kejadian Dunn dengan Hartwell ni tengah lepak-lepak dekat bar and of course lah mabuk. Here's a picture masa Dunn dekat bar dengan member-member dia.








Then si Dunn ni drive kereta Porsche 911 GT3 dia. Dalam keadaan mabuk si Dunn ni dikatakan drive dekat-
dekat 209 kmh dekat jalan yang speed limit dia 144 kmh. Then suddenly dia lost control kereta dia and hentam guardrail and finally kereta dia tercampak dal semak kat tepi jalan tu. Not only that kereta dia terus terbakar. Sumpah tragis gila. So punca kemalangan ialah pasal speed and level of alcohol. Statement yang dikeluarkan oleh police department district tu tulis yang level of alcohol yang ada pada Dunn melebihi 2 kali ganda dari yang dibenarkan.































Kat bawah ni aku letak gambar tempat kejadian and gambar kereta Porsche dia yang accident tu.













































No comments: